agahi1400

  • ۰
  • ۰

انواع پنجره آلومینیومی

 

همانطور که انواع مختلفی از خانه ها وجود دارد ، انواع مختلفی از پنجره ها و درها نیز وجود دارد. اینکه کدام یک را انتخاب کنید بستگی دارد به نوع ظاهری که برای خانه خود می خواهید. برخی فراوانی نور طبیعی را که از پنجره های کف به سقف می آید ترجیح می دهند ، در حالی که دیگران از عملکرد لولایی و حتی جریان هوا که یک پنجره پنجره فراهم می کند لذت می برند.

 

انتخاب نوع مناسب پنجره یا درب کار ساده ای نیست و نیاز به توجه ویژه ای دارد. می توانید پنجره های لولایی ، پنجره های کشویی ، پنجره های بالابر و کشویی ، پنجره های محوری و درهای تاشو را انتخاب کنید. مهمترین عواملی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از عرض دهانه هایی که در آن پنجره یا در قرار داده می شود ، فضای داخلی موجود (مرزهای فضایی ، وجود مبلمان و غیره) و عملکرد مورد نیاز در مورد تنگی هوا و آب ، عایق حرارتی ، عایق صدا و امنیت

 

پنجره بخشی بسیار مهم در کادربندی ظاهر خانه را تشکیل می دهد. شما پرده های مختلف را متناسب با رنگ و تم اتاق خود انتخاب می کنید. برای انتخاب بهترین مواد برای پنجره های متناسب با خانه شما و برای فهمیدن سازنده ای که بهترین خدمات را ارائه می دهد ، باید زمان و تلاش زیادی صرف شود. با این حال ، نکاتی اساسی وجود دارد که ممکن است لازم باشد قبل از تصمیم گیری نهایی به آن توجه کنید.

این مقاله به شما کمک می کند تا ایده کوتاهی در مورد انواع مختلف پنجره های آلومینیومی که در بازار موجود است را بدست آورید و به شما در انتخاب صحیح خانه خود کمک کند.

 

عوامل مختلفی وجود دارد که باید هنگام انتخاب نوع پنجره هایی که دوست دارید در خانه خود داشته باشید به خاطر بسپارید. فضای اشغال شده ، نگهداری مورد نیاز ، سهولت استفاده از موارد اساسی است که برای شروع باید به آنها فکر کنید. در اینجا برخی از گزینه هایی که شما می توانید برای خانه خود انتخاب کنید وجود دارد:

 

پنجره های آلومینیومی کشویی

همانطور که از نامش پیداست ، می توان این پنجره ها را با کشیدن آنها از یک طرف به طرف دیگر ، کار کرد. پنجره های کشویی آلومینیومی یکی از متداول ترین نوع پنجره های آلومینیومی است که با آن روبرو خواهید شد. کار با آنها بسیار آسان است. می توانید برای بهبود بهره وری انرژی و قابلیت های عایق بندی آنها را لعاب دهید تا کمبود صورتحساب خود را کسب کنید. آنها برای کار به قطعات بسیار کمی نیاز دارند و بنابراین تعمیر و نگهداری در این نوع پنجره ها اصلاً مسئله ای نیست. پنجره کشویی برای اتاق خواب ، اتاق نشیمن و آشپزخانه مناسب است.، به طور کلی در جایی که دهانه آنها کمی بزرگتر است پنجره های آلومینیومی کشویی مناسب می باشد.

 

پنجره های آلومینیومی کابینتی

 پنجره های دیواری برای آنهایی که خانه های آنها در زاویه ای که نسیم می وزد ، ایده آل هستند. با وجود این نوع پنجره ها ، نگران وارد شدن نسیم به خانه خود نباشید. پنجره های آلومینیومی محافظ از طرفین لولا می شوند و به سمت بیرون لنگ می شوند. بنابراین ، می توانید آنها را در زاویه ای از قیف در نسیم ملایم داخل خانه باز کنید. از آنجا که قفل های محافظ درون قاب تعبیه شده و به شکل قلاب هستند ، امنیت بهتری را فراهم می کنند

 

پنجره های آلومینیومی برابر

تمیز کردن این نوع پنجره ها بسیار آسان است و نیاز به نگهداری بسیار کمتری دارند. آنها اجازه دسترسی عالی به فضای بیرونی را می دهند. با این نوع پنجره ها عملکرد نرم و طولانی مدت خواهید داشت. پنجره های آلومینیومی برابر باز می شوند تا در یک طرف قرار بگیرند .

 

پنجره های آلومینیومی چرخان یا چرخشی

این پنجره ها هم حرکت افقی و هم عمودی را امکان پذیر می کنند ، بنابراین به شما امکان می دهد هنگام ورود این پنجره ها به داخل هوا هوای زیادی به داخل اتاق وارد کنید ، این نوع پنجره ها برای خانه هایی که بالکن کوچک دارند یا فضای محدودی خارج از خانه ندارند بسیار مناسب هستند. . تمیز کردن آنها نیز بسیار آسان است. پنجره های آلومینیومی چرخان می تواند به صورت کاشی کاری شده از بالا به صورت زاویه دار باز شود یا مانند درب کاملاً باز شود.

پنجره آلومینیومی چرخشی از همان ایده درب چرخشی پیروی می کند که امروزه در خانه های مدرن یافت می شود. این نوع پنجره چرخشی معمولاً در اتاقها و حمامها استفاده می شود و با باز شدن آن مدرن تر می شود. اما ارزیابی تأثیر استفاده از این نوع پنجره ها در قسمت جلوی خانه بسیار مهم است ، خصوصاً اگر در طبقه همکف استفاده شود تا در فضای گردش باز نشود.

 

 

پنجره های آلومینیومی  آویزان یا سایبان دار

پنجره تک جداره با کیفیت بالا برای استفاده در پروژه های مسکونی یا تجاری همچنین به عنوان پنجره های سایبان شناخته می شود. برای جلوگیری از نفوذ آب و هوا ، در کلیه ارسی ها با آب بندی مجهز شده است.

 

پنجره های آلومینیومی شیب دار

پنجره شیب دار یکی از متداول ترین نوع فریم های آلومینیومی است که به طور کلی برای آشپزخانه ، حمام و مکان های خدماتی مشخص می شود ، اگرچه می توان از آن در اتاق ها و اتاق خواب ها نیز استفاده کرد. برای باز کردن پنجره ، فقط یک اهرم کناری را بکشید و میله های پنجره را باز کنید ، تا ورود با باد تنظیم شود. به طور کلی این مدل پنجره با ورق های گسترده ای از شیشه و کرکره استفاده می شود و جلوه بسیار جالبی را در نما ایجاد می کند.

 

 

ما در این مقاله سعی کردیم  ایده درستی از انواع پنجره های آلومینیومی موجود در بازار به شما ارائه دهیم البته برای شما بسیار بهتر خواهد بود که اگر مدتی را به بازدید از نمایشگاه می پردازید و سعی می کنید از انواع مختلف پنجره ها استفاده کنید تا تجربه عملی در آنها داشته باشید ، انتخاب صحیح را انجام دهید.

 این یک سرمایه گذاری یکبار مصرف خواهد بود و به احتمال زیاد شما اغلب آنها را تغییر نمی دهید. به همین دلیل باید مطمئن باشید که می توانید پنجره هایی را که انتخاب کرده اید با نهایت راحتی کار کنید. تمام این پنجره ها را می توان با توجه به نیازهای رنگ خانه رنگ آمیزی کرد و مطابق با ترجیحات خود ، از روکش مات ، جامد یا صیقلی استفاده کرد. به شما توصیه می شود که در مورد تولید کننده پنجره های آلومینیومی که پنجره ها را به شما می فروشد ، تحقیق صحیح انجام دهید زیرا اتصالات نقش مهمی در طول عمر و نگهداری از پنجره ها دارند.

 

ویژگی های کلیدی پنجره های آلومینیومی

سبک پنجره جهانی و بی انتها

عملکرد بسیار کاربردی ، آسان

نیاز به نگهداری کم

امنیت برتر و بهره وری انرژی

اقتصادی پسند

هزینه و زمان موثر

این پنجره های آلومینیومی ساده و پرطرفدار طوری طراحی شده اند که کاربر پسند باشند ، کار با آنها آسان باشد و در هنگام استفاده مشکلی ایجاد نمی کنند.

برای دیدن مدل ها و نمونه های انواع پنجره آلومینیومی به سایت ما مراجعه فرمایید.

 

 

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی