agahi1400

  • ۰
  • ۰

مزایای نصب حفاظ  بر روی پنجره ها و درب های آپارتمان

مزایای نصب حفاظ  بر روی پنجره ها و درب های آپارتمان ها بر هیچ کس پوشیده نیست ,  طبق نظرات کارشناسی حفاظ های پنجره ها می توانند به عنوان مهمترین عامل حفاظتی , ساختمان مسکونی های و تجاری را از ورود سارقین و دزدان محافظت نمایند و به عنوان یک عامل بازدارنده قطعی و شکست ناپذیر در برابر سارقین و متجاوزین باشد.

البته نصب حفاظ مزایای دیگری نیز دارد به طور مثال از سقوط بچه های کوچک از طبقات بالا جلوگیری کرده و امنیت خاطر را به شما هدیه می دهند.

 حفاظ های پنجره ها دارای انواع بسیار متنوع و گوناگونی هستند که متناسب با نوع ساختمان و سلیقه مشتریان نصب می شوند.

معمول ترین و رایج ترین نوع حفاظ های پنجره , حفاظ های ثابت هستند که در قسمت نمای بیرونی ساختمان نصب شده و از جنس های مختلف مانند آهن فرفورژه , استیل و یا فولاد ضد زنگ می باشند .

این نوع حفاظ ها بر روی پنجره ثابت بوده و به هیچ عنوان قابل برداشت نیست مگر اینکه خود مالک قصد برداشتن آن را داشته باشد که امری زمان بر و سخت است.

نوع دیگر حفاظ های پنجره , حفاظ های متحرک می باشد که به صورت ریلی  یا کشویی و یا  مدل های دیگر به آسانی باز و بسته می شود.

این نوع حفاظ ها معمولا داخل خانه پشت پنجره ها و یا پشت درب های آپارتمان ها نصب می شود و طرفداران زیادی دارند که در ادامه به توضیح بیشتر درباره آن ها خواهیم پرداخت.

حفاظ های پنجره ای متحرک نوعی حفاظ ساخته شده از فولاد های گرد با روکش ضد زنگ هستند که به صورت افقی و یا عمودی نصب می شوند و با داشتن سیستم قفل ایمن و منحصر به فرد در صورت تمایل می توان آن ها را باز و بسته نمود .

 

چرا حفاظ های متحرک را انتخاب کنیم؟

دلایل متفاوتی برای انتخاب حفاظ های متحرک وجود دارد .

1- میله های متحرک از سمت داخل خانه به آسانی باز و بسته می شوند ولی از سمت بیرون از خانه این چنین نیست به همین دلیل از لحاظ ایمنی بسیار فوق العاده می باشند ضمن اینکه مواقعی که افراد تمایل دارند حفاظ  را حذف کنند و از نمای بیرون از منزل لذت ببرند به آسانی قابل جمع شدن هستند و در صورت تمایل و هنگام خروج از منزل به آسانی قفل می شوند و ایمنی منزل و محل کار شما را تضمین می کنند. حفاظ های متحرک برای پنجره ها سد محکم تری بین متجاوزان و خانواده شما است بنابراین  نفوذ سارقین به خانه شما هرچه دشوارتر باشد ، امنیت شما و خانواده تان بیشتر است.

 

2- تمیز کردن و نظافت پنجره هایی که حفاظ های ثابت دارند بسیار مشکل است و به آسانی نمی توان شیشه ها را از سمت بیرون از خانه تمیز کرد ولی تمیز کردن چنجره هایی که حفاظ های متحرک دارند بسیار آسان است و به راحتی می توان حفاظ را جمع کرد و شیشه و پنجره را تمیز نمود و مجددا حفاظ را در قسمت خود قفل نمود.

3- برای حفظ امنیت کودکان و جلوگیری ازسقوط , نصب حفاظ های امنیتی راهکار بسیار خوبی است و در صورت نصب حفاظ های متحرک شما می توانید آن ها را در صورت لزوم قفل کرده و هنگامی که نیاز ندارید حفاظ را باز کنید.

4- نمای بدون مانع: اگر تمایل دارید که از دیدن نمای بهاری و پاییزی بیرون از منزل خود بدون هیچ مانعی لذت ببرید , حفاظ های متحرک گزینه های ایده آلی برای شما می باشد.

5- آرامش خاطر بیشتر : به طور کلی ، نصب حفاظ پنجره می تواند باعث آرامش خاطر شما در هنگام دور بودن از خانه و حتی هنگام استراحت شبانه شود.

حفاظ های ریلی یا متحرک  برای پنجره های داخلی ، پنجره های خارجی و پانل های شیشه ای درب ها مناسب است و در انواع ساختمان های مسکونی , اداری و تجاری کاربردهای فراوان دارد و در صورت لزوم به آسانی باز و بسته می شوند و امنیت و راحتی را در کنار هم برای شما مهیا می سازند.

حفاظ های متحرک یک راه حل ایده آل برای ساختمان های مسکونی و تجاری که در برخی مواقع حذف میله های امنیتی لازم است.

حفاظ های کشویی به وضوح یک انتخاب عالی برای خانه ها یا مشاغل است که دید عالی ، عملکرد آسان ، آرامش خاطر و امنیت بالا را برای شما به ارمغان می آورد.

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی