agahi1400

  • ۰
  • ۰

راهنمای نگهداری از پکیج

انواع مختلفی از سیستم ها وجود دارد که برای تأمین گرما در خانه استفاده می شود ، و هر نوع ویژگی های گسترده و متفاوتی دارند . برخی از سیستم های گرمایشی اجزای مشترکی با تجهیزات خنک کننده خانه دارند و برخی از سیستم ها هم گرمایشی و هم سرمایش را فراهم می کنند و برخی از سیستم ها فقط گرما ساز هستند.

فن کویل کانالی

در گذشته هنگام خرید سیستم های گرمایش خانه گزینه های زیادی وجود نداشت و تنها دو گزینه بخاری و آبگرمکن  بود. با ظهور فناوری های جدید ، چشم انداز گرماساز های خانگی  تغییر کرده و گزینه های بیشتری از همیشه در بازار وجود دارد.

جدیدترین نسل از سیستم گرماساز خانگی  , سیستم پکیج می باشد که هیچ یک از مشکلات گرماساز های قبلی را ندارد ضمن اینکه بسیار ایمن تر از سیستم های گرمایشی  قبلی می باشد.

مسمومیت با CO یک مشکل مداوم و غم انگیز بهداشت عمومی است که بیشتر در فصل زمستان رایج می باشد و سالانه جان بسیاری از افراد را می گیرد . منبع اصلی این مسمومیت ها سیستم های گرمایشی است که از گاز پروپان مایع ، گاز طبیعی ، نفت سفید ، نفت ، زغال سنگ یا چوب استفاده می کنند. شایعترین علائم مسمومیت با CO سردرد ، سرگیجه ، ضعف ، حالت تهوع ، استفراغ ، درد قفسه سینه و گیجی است. مسمومیت با CO می تواند باعث از بین رفتن هوشیاری و مرگ شود. بنابراین سیستم های گرماساز قبلی اصلا ایمن نبوده و امروزه کاربرد چندانی ندارند.

فن کویل سقفی توکار

بدون تردید امروزه پکیج و شوفاژهای دیواری پرطرفدارترین سیستم برای گرم کردن آب مصرفی و محیط خانه می باشد . این دستگاه کوچک می تواند آب گرم و گرمایش منزل شما را به طور ایده آل تامین کرده و شما را از هر دستگاه و وسیله گرما ساز بی نیاز کند.

به این ترتیب با استفاده از آن نیاز به احداث موتورخانه در ساختمان ها منتفی می شود . شوفاژهای دیواری با وجود کوچکی معادل یک موتورخانه عمل می کنند. استفاده از این دستگاه امکاناتی نظیر تامین آب گرم و گرمایش در واحد مسکونی , عملکرد مطمئن و کارکرد آرام و بی صدا , فضای مصرفی اندک و سرویس و نصب آسان را در اختیار شما قرار می دهد.

تعمیرکار پکیج در تهران

تعمیر کولر گازی غرب تهران

چرا سیستم گرمایشی پکیج را انتخاب کنیم؟

به طور کلی ، سیستم گرمایش پکیج  جایگزینی برای موتورخانه های قدیمی و یا بخاری است تا به طور همزمان آب گرم و سیستم گرمایش در آپارتمان ها یا ویلاها را تأمین کند. می توان آن را به راحتی بر روی دیوار نصب کرد یا بر روی زمین قرار داد ، بهره وری انرژی در پکیج ها بالاتر و مصرف سوخت کمتر است و نیاز به لوله کشی گسترده در ساختمان را از بین می برد و امکان تأمین مستقل آب گرم را برای شما فراهم می کند.

https://tahvie-sazan.ir

دستگاه هواساز صنعتی

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی