agahi1400

  • ۰
  • ۰

حفاظ ضد سرقت پنجره و درب ورودی آپارتمان

ساختمانهای آپارتمانی می توانند محل زندگی صدها نفر باشند و ممکن است مجهز به زنگ هشدار ، سیستمهای ورودی دارای شناسه یا دربان باشند.

 

اما داشتن این امکانات  ممکن است منجر به احساس امنیت کاذب شود. به هر حال ، ساختمانهای آپارتمانی دارای چندین نقطه ورود و بسیاری از افراد غریبه هستند که رفت و آمد می کنند - از افراد خدماتی گرفته تا دوستان ساکن - بنابراین دسترسی سارقین برای دسترسی آسان و ترکیب شدن آنها آسان است.

یکی از اصلی ترین راه های نفوذ و ورود سارقین به منزل از طریق درب ها و پنجره های منزل می باشد.پنجره های بدون حفاظ و همچنین درهای ورودی غیر ایمن و بدون حفاظ وسوسه انگیز ترین راه برای ورود سارقین به منزل می باشد به خصوص در طبقه همکف یا طبقه اول که ورود و خروج به آن آسان تر است.

بسیاری از مردم گمان می کنند که با قفل کردن درب آپارتمان می توانند امنیت آن را تامین یا حفظ کنند ولی سخت در اشتباهند زیرا باز کردن این قفل ها برای سایرین امری دشوار نیست پس باید به دنبال یک راهکار مهمتر و منطقی تر برای افزایش امنیت منزل خود باشید .

علاوه بر این نکته ای که لزوم نصب حفاظ روی  پنجره را بیان می دارد. حفاظت از کودکان در برابر افتادن از پنجره ها و آسیب دیدگی کودکان می باشد.

بسیاری از کودکان تمایل زیادی دارند که به لب پنجره ها بروند و از لب پنجره مناظر بیرون را تماشا کنند ولی نبود حفاظ بر روی پنجره ها می تواند بسیار خطرناک باشد . بنابراین نصب محافظ های پنجره برای ساختمان های آپارتمانی امری جدی است که سطح ایمنی ساختمان را چندیدن برابر افزایش می دهد.

اینکه شما از خانواده و خانه خود محافظت کنید امری منطقی و ضروری است  و محافظ پنجره وسیله ای بسیار مثر در این زمینه هستند.

حفاظ  پنجره یا درب آکاردئونی , خانه شما را ایمن نگه می دارد. در مناطق شهری آنها اغلب یک ضرورت هستند ، اما گاهی به نظر شما حفاظ های درب ورودی آپارتمان و یا حفاظ پنجره به نظر شما زیبا به نظر نمی رسند. راه کارهای متعددی وجود دارد که می تواند نمای حفاظ های ساختمان را زیبا تر کرده و آن را جزیی از ساختمان شما بکند.

 

راهکارهایی برای زیباسازی جلوه حفاظ پنجره و حفاظ درب ورودی آپارتمان

 

رنگ آمیزی جذاب حفاظ های ساختمان

یکی از بهترین روش ها برای به حداقل رساندن جلوه بیرونی میله های امنیتی با رنگ آمیزی همان رنگ خانه شروع می شود. بیشتر میله های امنیتی برای شروع مشکی هستند ، بنابراین رنگی را انتخاب کنید - که برای فلز طراحی شده - و آنها را کاملاً بپوشانید. اگر نمی توانید رنگی متناسب با آن پیدا کنید ، یکی از نزدیکترین رنگهای رنگ خانه یا رنگ درب ورودی یا کرکره را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

تزیین حفاظ پنجره با گلدان های گل

برای مشاهده یک دهکده قدیمی توسکانی یا فرانسوی ، جعبه های گل را در زیر پنجره ها با حفاظ های امنیتی نصب کنید. اگر آنها را به طور ایمن وصل کنید ، می توانید جعبه های کوچک را مستقیماً روی میله های فلزی نصب کنید. جعبه ها را با گل یا گیاهان مورد علاقه خود پر کنید. کرکره های متضاد رنگی را در دو طرف پنجره ها نصب کنید تا میله های امنیتی را تزیین کرده و اطراف پنجره ها را تزئین کنید. پیچک اضافه کنید و آن را طوری رشد دهید تا از میله ها بالا برود ، اما آن را مرتب نگه دارید تا از اتصال آن به خانه جلوگیری کند ، مگر اینکه بخواهید در آنجا نیز رشد کند. این برای پنجره های زیرزمین که میله های امنیتی روی آنها قرار دارد نیز کار می کند. یک جعبه گل در جلوی میله ها باعث می شود تا آنها عملا ناپدید شوند.

 

مدل های جدید و مدرن حفاظ های ساختمان

اگر میله هایی با جدید و هنری را انتخاب کرده اید ، یک عنصر تزئینی آهن فرفورژه را بالای میله های آهنی اضافه کنید تا طوری به نظر برسد که انگار بخشی از طرح اصلی ساختمان هستند. همچنین می توانید یک مدالیون نیم دایره ساخته شده از فلز بالای پنجره ها اضافه کنید تا به نظر برسد که میله ها تزئینی هستند و نه فقط برای امنیت. همچنین می توانید یک ویژگی از نوع قرنیز را بالای پنجره قاب کنید و آن را با رنگی متناسب یا متضاد با خانه رنگ کنید.

 

 

ضرورت نصب و استفاده از حفاظ آکاردئونی برای  ساختمان

چرا باید امنیت پنجره و درب ورودی آپارتمان خود را بالا ببریم ؟

میله های ایمنی روی پنجره ها یا حفاظ پنجره می تواند به جلوگیری از سرقت ها و جلوگیری از ورود سارقان کمک کند. اگر در زیرزمین , طبقه همکف یا طبقه اول  پنجره دارید ، باید مطمئن شوید که با قفل و دزدگیر ، شیشه پنجره مقاوم در برابر خرد شدن و سایر اقدامات امنیتی محکم شده باشد . در صورت نداشتن این اقدامات امنیتی نصب حفاظ روی پنجره بهترین راهکار می باشد.

دیدن خانه ای با پنجره تقویت شده برای جلوگیری از اینکه سارقین بخواهند وارد خانه شما شوند ، ضروری است. بسیاری از سارقان به خانه هایی حمله می کنند که فاقد ویژگی های استاندارد امنیتی مانند حفاظ خانه هستند. این موارد به آنها فرصتی می دهد تا با کمترین خطر گرفتار شدن در خانه شما وارد شوند.

 

محبوب ترین نقاط ورود به منزل برای ورود به منزل از سوی سارقین :

درب ورودی: 34 ٪ از سارقین دستگیره در را می چرخانند و سریع وارد اتاق می شوند.

پنجره های طبقه اول:  23٪ از پنجره های طبقه اول برای ورود به خانه شما استفاده می کنند. بنابراین نصب حفاظ روی درب ورودی آپارتمان و نصب حفاظ پنجره ها امری ضروری و مهم می باشد.

عوامل دیگری نیز وجود دارد که نصب حفاظ های میله ای  ضد سرقت بر روی پنجره ها و درب ورودی  شما را ضروری نشان می دهد.

داشتن پنجره ها و درب های های شیشه ای در ساختمان

ساختمان های آپارتمانی و شلوغ و رفت و آمدهای متعدد

نداشتن دوربین مداربسته در بیرون از ساختمان و راهروهای ساختمان

نداشتن سیستم دزدگیر حرفه ای

 

هرچند اینکه هزینه داشتن سیستم دزدگیر حرفه ای و دوربین مداربسته و سایر راهکارهای امنیتی دیگر خیلی بیشتر از حفاظ های ساختمان می باشد ضمن اینکه تمامی آن ها ممکن است آسیب پذیر باشد و امنیت خانه شما را به اندازه حفاظ های ساختمانی نمی تواند تامین کند.

 

آیا می توانید درهای ورودی معمولی را به درهای امنیتی تبدیل کنید؟

بیشتر دربهای آپارتمان های معمولی به صورت دربهای امنیتی طراحی نشده اند ، اما مطمئناً مواردی وجود دارد که می توانید آنها را ایمن تر کنید ، مانند نصب محافظ  درب فلزی یا حفاظ درب ورودی آپارتمان برای محافظت بیشتر از ساختمان .

 تقویت درهای آپارتمانی با محافظ های کشویی راهکاریی مناسب و امنیتی برای افزایش امنیت ساختمان و تبدیل در ورودی معمولی به درب امنیتی و ضد سرقت می باشد.

 

چگونه می توان امنیت پنجره های ساختمان را افزایش داد؟

وجود پنجره های شیشه ای بدون حفاظ امری تحریک کننده برای سارقین می باشد و افراد متجاوز و یا سارقین می توانند به راحتی شیشه را بشکنند و وارد خانه یا محل کار شما شوند.

اگر شما جلوی پنجره های خود حفاظ های ایمنی و ضد سرقت داشته باشید که ورود از آن ها غیر ممکن است و بدین ترتیب سارقین فکر ورود به منزل شما را نخواهند کرد و امنیت محل زندگی یا محل کار شما چند برابر می شود.

 

چگونه می توان امنیت بالکن یا تراس ساختمان را افزایش داد؟

اگر روی حفاظت و امنیت ساختمان خود بسیار حساس هستید و وسواس دارید. بهترین راهکار استفاده از حفاظ های فلزی یا درب های آکاردئونی برای افزایش امنیت ساختمان شما می باشد ضمن اینکه شما می توانید آن ها را کشویی سفارش دهید تا در صورت تمایل بتوانید آن را باز بسته نمایید.

 

انواع حفظ های ضد سرقت

حفاظ های امنیتی دائمی

حفاظ های امنیتی فلزی که معمولا جلوی پنجره های و قسمت های شیشه ای ساختمان نصب می شوند و امن ترین راه برای جلوگیری از ورود سارقین به منزل شما می باشد.

 

حفاظ های امنیتی متحرک

این نوع حفاظ ها برای جلوی درب ورودی آپارتمان ها , جلوی مغازه و در فروشگاه ها و پاساژ ها و کارگاه ها و انبارها کاربرد دارد و به صورت کشویی بوده و در صورت لزوم می توان آن را باز و بسته نمود.

این درب ها یا حفاظ های آکاردئونی به آسانی باز و بسته می شوند ضمن اینکه امنیت محل مورد نظر شا را تا حد زیادی می تواند تامین کند.

 

این نوع حفاظ ها یا درب های آکاردئونی را هم در داخل محل مورد نظر و هم در قسمت بیرونی محل میتوان نصب کرد و امنیت آن مکان را چند برابر افزایش داد. البته نصب آن در بیرون از منزل شکیل تر می باشد .

https://ariyahefaz.com

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی