agahi1400

  • ۰
  • ۰

مزایا و نکات مثبت پنجره های آلومینیومی

 

پنجره های آلومینیومی بادوام ، شیک هستند و می توانند یک سرمایه گذاری طولانی مدت برای خانه شما باشند ، بنابراین تعجب آور نیست که آنها یکی از محبوب ترین مواد موجود در قاب پنجره هستند.

 

برای اینکه بفهمید آیا آنها انتخاب درستی برای خانه شما هستند یا خیر ، نگاهی به مزایا ، معایب و هزینه ها بیندازید تا ببینید آیا آلومینیوم بیش از سایر مواد قاب پنجره مناسب خانه شما است.

 

پنجره های آلومینیومی

 

پنجره های آلومینیوم اغلب به عنوان پنجره های بزرگ از کف تا سقف در خانه های رویایی دیده می شوند ، و منظره ای پانوراما از مناظر زیبا را ارائه می دهند. با مشاهده این موارد ، تقریباً ظریف به نظر می رسند اما واقعیت این است که شما نمی توانید  برای پنجره های خود ماده ای مستحکم تر ، با دوام و ماندگارتر از آلومینیوم پیدا کنید.

 

همچنین انواع مختلفی از پنجره های آلومینیومی از پنجره تا ارسی وجود دارد در ادامه به معرفی برخی از مزایای پنجره های آلومینیومی خواهیم پرداخت.

 

مزایای پنجره های آلومینیومی چیست؟

فواید زیادی دارد که پنجره های آلومینیومی می توانند در طول عمر طولانی خود به خانه شما بیاورند.

 

دوام و عمر طولانی

 

درها و پنجره های آلومینیوم از ضریب دوام بالایی برخوردار هستند ، زیرا آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم بوده و زنگ نمی زند.

 

درها و پنجره های آلومینیومی عملکرد و زیبایی خود را در طول عمر خود حفظ می کنند. خواه در امتداد ساحل در سیدنی یا در حومه غربی زندگی کنید ، آلومینیوم مقاوم در برابر آب و هوا همچنان بازده سرمایه شما را به همراه خواهد داشت. اگر در منطقه بادی زیاد زندگی می کنید ، آلومینیوم به دلیل اینکه از نظر ساختاری محکم است ، بیش از الوار توصیه می شود.

 

این ویژگی ها باعث می شود آلومینیوم انتخاب درستی برای درب ورودی اصلی ، پنجره های داخلی آشپزخانه یا اتاق خواب ، درب پاسیو یا پنجره های حمام باشد.

شما نه تنها برای سالها بلکه برای دهه های آینده می توانید از پنجره های آلومینیومی خود لذت ببرید و به طور فوق العاده ای در برابر عناصر مقاوم هستند.

 

چارچوب کوچک

 

اگر می خواهید تا آنجا که ممکن است به خانه خود نور وارد کنید یا می خواهید از منظره لذت ببرید ، پنجره های آلومینیومی به چارچوب بسیار کمی در لبه شیشه احتیاج دارند. این در مقابل قابهای بزرگ سایر انواع قابهای پنجره ها  ، مانند uPVC قابل مقایسه نیست.

 

طراحی انعطاف پذیر

 

آلومینیوم می تواند به راحتی شکل بگیرد بنابراین امکانات طراحی شما تقریباً بی پایان است و به لطف مقاومت آن می تواند صفحات بزرگ شیشه را پشتیبانی کند.

 

آسان تمیز میشود

 

درها و پنجره های آلومینیومی زنگ نمی زند و تغییر رنگ نمی دهد. بنابراین ، نگهداری از آنها هم سریع ، هم آسان و هم ارزان است. و خبر خوب این است که شما معمولاً فقط باید دو بار در سال آنها را تمیز کنید.

 

برای انجام این کار فقط به آب صابون نیاز خواهید داشت. درها و پنجره های آلومینیومی خود را سریع تمیز کنید ، سپس با یک پارچه نرم آن را پاک کنید. تا مانند روز اول نو و جدید به نظر برسند .

بدین ترتیب می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

سطح بالای امنیت

 

آلومینیوم ماده ای فوق العاده قوی و بادوام است که به شما کمک می کند تا در خانه احساس امنیت کنید.

 

صورتحساب های انرژی پایین تر

 

وقتی صحبت از عملکرد حرارتی می شود ، آلومینیوم در سال های اخیر به طور قابل توجهی بهبود یافته و عایق بندی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

پنجره های آلومینیومی را با شیشه های دو جداره عایق ترکیب کنید تا هم از دست دادن گرما و هم از ورود ناصافی های سرد به خانه شما محدود شود. همراه با گزینه های شیشه ای مناسب ، قاب درب و پنجره آلومینیومی شما می تواند به شما کمک کند هزینه های قابل توجهی را در قبض انرژی خود اصلاح کنید.

 

قاب پنجره های آلومینیومی هنگامی که برای پشتیبانی از شیشه دوجداره استفاده می کنند ، به بهبود عایق بندی خانه کمک زیادی می کند زیرا شیشه یک عایق بسیار موثر است. پنجره های آلومینیوم همچنین دارای یک شکست حرارتی هستند که باعث کاهش یا جلوگیری از جریان انرژی گرمایی از یک ماده رسانا به ماده دیگر می شود. بنابراین  وسایل گرمایش زا خانگی  را کم کنید و در صورت حساب انرژی کمتری را تأمین کنید.

 

 

سازگار با محیط زیست

 

اینکه بتوانید گرما را در خانه نگه دارید ، نیاز خود را به اتکا به وسایل گرماساز کاهش دهید ، تنها یکی از مهربانانه بودن پنجره های آلومینیوم به محیط است.

پنجره های آلومینیومی همچنین یک ماده پایدار هستند که می توانند بازیافت شوند و اثر بسیار کمی از کربن باقی بگذارند.

پنجره های آلومینیوم صد درصد قابل بازیافت و تا بی نهایت قابل استفاده مجدد هستند. آلومینیوم بسیار سازگار با محیط زیست نسبت به uPVC است.

علاوه بر این ، استفاده از آلومینیوم به صرفه جویی در چوب نیز کمک می کند. آلومینیوم نه تنها دارای رد پای کربن کم است ، بلکه اگر روزی نیاز به تعویض فریم های آلومینیومی داشتید ، قاب های قدیمی را می توان در سایر اشیا جدید بازیافت کرد.

 

عایق صوت

 

پنجره های آلومینیومی در برابر صوت و سرو صدا به خوبی عایق هستند و از ورود صداهای اضافی به خانه شما جلوگیری کرده و سکوت را به خانه شما هدیه می دهند.

 

مقاومت و ایمنی در مقابل آتش سوزی

 

یکی دیگر از جنبه های اساسی که هنگام مشاهده درها و پنجره ها باید به آن توجه کرد ، مقاومت آنها در برابر آسیب شعله در هنگام آتش سوزی است.

درها و پنجره های آلومینیومی یک انتخاب عالی و ایمن است ، زیرا معمولاً مقاومت بهتری در برابر آتش نشان می دهد.

با این حال ، برای اطمینان از اینکه درها و پنجره های آلومینیومی شما دارای امتیازات کامل ، باید توسط یک متخصص که تجربه کار با مصالح ساختمانی دارای درجه بالا را دارد ، به درستی نصب شوند.

 

معایب پنجره های آلومینیومی

 

بیشترین نگرانی بیشتر صاحبان خانه در مورد پنجره های آلومینیومی ، هزینه است ، خصوصاً در مقایسه با سایر مواد مانند uPVC و چوب.

 هرچند پس از نصب ، پنجره های مدرن ، بادوام و با دوام نگرانی شما از این مسئله برطرف می شود زیرا کیفیت برتر این نوع پنجره ها نسبت به سایر انواع پنجره ها , گران بودن آن ها را توجیه می کند.

آلومینیوم بهترین ارزش را برای پول شما دارد. در طولانی مدت ، به لطف عمر بسیار بیشتر و عملکرد بهتر انرژی ، درها و پنجره های آلومینیومی نیز ارزان تر از uPVC هستند که ماده ضعیف تر و کمی کارآمدتر است.

سرانجام ، این هزینه اولیه نیست که باید نگران آن باشید. سایر پنجره ها به تعمیر و نگهداری بیشتر و منظم تری نیاز دارد ، که در صورت عدم موفقیت می تواند عمر آن را به شدت کاهش دهد. از طرف دیگر ، آلومینیوم دارای تعمیر و نگهداری بدون دردسر است.

 

با دانستن این موضوع ، صرف کمی بیشتر در هنگام خرید مجموعه جدید در و پنجره ، اقدامی هوشمندانه خواهد بود که باعث صرفه جویی در هزینه های شما در مسیر خواهد شد.

 

زیبایی شناسی

 

وقتی صحبت از طراحی خانه می شود ، آلومینیوم ماده نمادین معماری معاصر است. برای جلوه ها و ظاهر مختلف می توان آن را به راحتی پوشاند. شکل و ابعاد درها و پنجره ها مهم نیست ، می تواند متناسب با دکوراسیون منزل شما , دارای چالش برانگیزترین مشخصات باشد.

 

آلومینیوم به لطف استحکام خود در ساخت درب های بزرگ و پنجره های کشویی مناسب است. از طرف دیگر پانل های بزرگ چوبی در معرض شرایط سخت آب و هوایی مستعد تاب خوردگی و پیچ خوردگی هستند.

 

اگر نگران ظاهر و احساس "صنعتی" آلومینیوم هستید ، می توانید به راحتی قاب پنجره و درب را با رنگ و رنگ دلخواه شخصی سازی کنید. حتی می توانید انتخاب کنید که از یک رنگ در داخل و دیگری از قسمت بیرونی قاب استفاده کنید

لبته این به نوع خانه شما و در نهایت سلیقه شخصی شما برمی گردد اما بسیاری از صاحبان خانه های مدرن تمایل دارند پنجره های آلومینیوم را انتخاب کنند.

 

میعان

 

قاب های آلومینیومی به عنوان رسانای موثر گرما ، مستعد تشکیل چگالش هستند. این عیب پنجره های آلومینیومی با وقفه های حرارتی برطرف می شود اما فقط درصورت نصب صحیح آنها.

 

امنیت و نصب

آلومینیوم یکی از ایمن ترین موادی است که می توانید نصب کنید به لطف فوق العاده قوی و با دوام بودن. برای اطمینان از بالاترین سطح امنیت ، نصب مهم است و باید توسط یک متخصص انجام شود.

https://hefaziranco.ir/window-protector

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی