agahi1400

  • ۰
  • ۰

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره مدرن

داشتن امنیت برای هر خانه ای جز اولین و مهمترین نکاتی است که باید در ابتدای کار در نظر گرفته شود. از بین روش های گوناگون و متنوع برای بالا بردن امنیت ساختمان مسکونی یا تجاری , نصب حفاظ های میله ای جز متداول ترین و محبوب ترین روش ها می باشد که امنیتی بالایی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد.

حفاظ های فلزی برای پنجره ها به خصوص در طبقات پایین بسیار لازم و ضروری است , این نوع حفاظ ها علاوه بر ایجاد امنیت برای خانه  , از ورود نور و هوای بیرون از منزل نیز جلوگیری نمی کند و یک گزینه عالی برای هر ساختمان مسکونی , اداری و تجاری می باشد.

البته برخی افراد حفاظ های امنیتی قدیمی را نمی پسندند و به دنبال ترکیب زیباتر و مدرن تری از حفاظ های ساختمانی هستند , امروزه شرکت های تولید کننده در صدد هستند مدل های مدرن تر و شیک تری از حفاظ های در و پنجره را تولید کنند که نه تنها از خانه شما محافظت کند بلکه با طراحی زیبا و شکیل پاسخگوی گوی سلیقه و نیاز  شما باشند.

 

 یکی از مدل های مدرن و جدید حفاظ های  پنجره به صورت درختچه ها و گل های زینتی از جنس فلز است که این نوع حفاظ ها علاوه بر اینکه از پنجره های شما محافظت کرده و از ورود سارقین به خانه شما جلوگیری می کند با ترکیب چند گیاه زینتی زیبایی ویژه ای به ساختمان شما می بخشد . این نوع حفاظ مورد توجه افرادی است که به هنر و زیبایی علاقه زیادی دارند.

نوع دیگر حفاظ پنجره مورد پسند افرادی است که سبک های ساده و شیک را بیشتر می پسندند. میله های ساده با حالت منحنی در قسمت بالا به رنگ سفید که مانع ورود نور به خانه نمی شود و یک فضای عاشقانه با نور بسیار زیاد را برای شما فراهم می کند. طرح های ساده ای از این دست را در خانه های سنتی قرار دهید تا جلوه ای جذاب و مدرن به ساختمان شما بدهد.

یکی دیگر از مدل های حفاظ پنجره , حفاظ های مدرن توری مانند هستند که از میله هایی ظریف با شکل های گرد کوچک ساخته شده و مخصوص افرادی است که ترجیح میدهند نور را فیلتر کرده و یک حریم خصوصی و امن داشته باشند.

رنگ مشکی همیشه برای جزئیات خانه شما زیبا و مدرن خواهد بود حفاظ های پنجره فلزی با طرح های جدید و به رنگ مشکی و ترکیب آن با نمای ساختمان می تواند جذابیت ویژه ای به ساختمان شما ببخشد.

نوع دیگر از حفاظ های مدرن و جدید حفاظ های متحرک هستند که به آسانی و سهولت قبل نصب بوده و در صورت تمایل و نیاز می توانید آن ها را حذف کرده و هنگام خروج از منزل و یا مواقع ضروری آن ها را در جای خود قفل نمایید. بدین ترتیب شما امنیت ,  زیبایی , سهولت و اطمینان خاطر را یک جا خواهید داشت.

طرح های متنوع و مدرن ما همگی توسط طراحان حرفه ای برای شما و متناسب با سلیقه و نظر شما ساخته می شوند از طرح های ساده گرفته تا شلوغ و با تنوع رنگ فراوان,  ما می توانیم پاسخگوی تمامی سلیقه ها و ایده های شما باشیم.

ما با در نظر داشتن امنیت و ایمنی ، سبک هاو طرح های متنوع بسیاری تولید می کنیم که با استانداردهای ایمنی مصوب سازگار هستند. تمامی طراحی های ما  بهترین ها را در زمینه امنیت و زیبایی ارائه می دهند.

 با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال و سال ها تجربه بهترین ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 

 

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی