agahi1400

  • ۰
  • ۰

حفاظ درب آپارتمان لولایی

خانه محلی است که به ما آرامش می دهد و تامین امنیت آن جز بدیهیات و مهمترین نکاتی است که حتما باید در نظر گرفته شود.

مهمترین و اولین راه برای ورود سارقین به خانه درهای چوبی و پنجره های شیشه ای می باشد که حتما باید توسط محافظ های فلزی ایمن شود.

درب های چوبی فقط برای قسمت داخلی ساختمان مناسب بوده و برای قسمت ورودی ساختمان مناسب نمی باشد. مهم نیست که درب چوبی شما چند قفل دارد , سارقین با باز کردن اولین قفل به آسانی سایر قفل ها را باز کرده و در کمترین زمان به خانه شما دست پیدا می کنند و اموال و مدارک شما را به سرقت برده و تا سالیان سال خاطره ای تلخ و جباننشدنی بر ذهن شما جای می گذارند.

بنابراین نصب حفاظ های محکم و آهنی بر روی درهای چوبی و پنجره های شیشه ای امری ضروری و مهم می باشد و نباید ان را ساده انگاشت و یا در قبال آن سهل انگاری کرد.

حفاظ های ضد سرقت آهنی بهترین راهکار برای بالا بردن امنیت درب های ورودی آپارتمان ها , درب انباری ها , مغازه ها و دفاتر تجاری می باشد که در انواع مدل های مختلف ساخته و تولید می شود.

جنس اولیه و اصلی حفاظ های ضد سرقت از پروفیل یا آهن با آلیاژ بالا می باشد و به همین دلیل از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند.

حفاظ های درب سرقت آپارتمان ها معمولا به دو نوع اصلی حفاظ های درب ضد سرقت لولایی و حفاظ های ضد سرقت آکاردئونی تقسیم می شوند.

 

حفاظ درب ضد سرقت لولایی

حفاظ های درب ضد سرقت لولایی قدیمی ترین نوع حفاظ های درب ورودی هستند , این حفاظ ها بر روی درب ورودی نصب شده و به صورت 90 درجه و یا در صورت وجود فضای کافی به صورت 180 درجه باز و بسته می شوند.

این حفاظ ها معمولا مناسب فضاهای بزرگ و باز می باشد و برای راهروهای تنگ و باریک و در ساختمان هایی که درب های آپارتمانها در کنار یکدیگر قرار دارند زیاد مناسب نمی باشد با این حال این نوع حفاظ ها طرفداران خود را دارند و مناسب برای مالکانی است که از نظر فضا و محیط دچار محدودیت نیستند . همچنین  با نصب سه قفل مخفی بر روی حفاظ های لولایی , این حفاظ ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یک گزینه مناسب و ایده آل امنیتی می باشد.

 

حفاظ های درب ضد سرقت آکاردئونی

حفاظ های ضد سرقت آکاردئونی به حالت کشویی بوده و مانند آکاردئون روی درب ورودی باز و بسته می شود.

حفاظ های آکاردئونی فضای کمی را اشغال می کنند و هنگام بسته شدن جمع شده و کنار درب ورودی قرار می گیرند به همین دلیل این نوع حفاظ مناسب راهروهای آپارتمانی باریک و فضاهای محدود و کوچک می باشد.

هر دونوع حفاظ چه حفاظ آکاردئونی و چه حفاظ لولایی از فولاد مقاوم ساخته شده و امنیت بسیار بالایی را برای محل سکونت یا محل کار و اشتغال شما تامین می کند.

 

حفاظ های درب آپارتمان ها نه تنها به عنوان موانع جسمی و امنیتی برای ساختمان های مسکونی و تجاری عمل می کنند ، بلکه برخی از آنها حتی جذابیت بصری ساختمان را افزایش داده و باعث جذابیت و زیبایی نمای ساختمان و درب ورودی می شوند. بسته به نیاز و موجودی افراد , طرح های حفاظ های امنیتی درب آپارتمان ها و حفاظ های پنجره ها بسیار متنوع و متعدد می باشد و می تواند پاسخگوی نیاز ها و سلیقه تمامی افراد باشد.

 

مزایای حفاظ درب آپارتمان لولایی

 

1- ماندگاری بالا

ماندگاری یکی از بهترین ویژگی های حفاظ های درب ضد سرقت آپارتمانی است. حفاظ های لولایی ما فوق العاده محکم بوده و از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و در اثر هوای نا مناسب و گرما و سرمای زیاد از بین نمی روند . این بدان معناست حفاظ های درب آپارتمان شما سال های سال دوام می آورند و شما هرگز نگران تضعیف , شکستن و یا تاب خوردن آن نخواهید بود و هیچ گاه نیاز به تعویض و هزینه مجدد ندارید.

 

2- قدرت و استحکام فوق العاده بالا

وقتی صحبت از امنیت می شود حفاظ های درب های آپارتمانی بهترین راهکار و گزینه می توانند باشند.

حفاظ های لولایی ما فوق العاده با استحکام ساخته شده اند تا شما نگران شکستن یا آسیب رساندن یک متجاوز به درب و اموال خود نباشید. جنس به کار رفته در حفاظ های لولایی از آهن آلات مقاوم و مستحکم بوده و سارقین قادر به شکستن یا بریدن آن نخواهند بود.

3- نصب سریع

حفاظ های لولایی درب آپارتمان ها به سرعت و چند روز پس از سفارش متناسب با اندازه درب شما ساخته شده و توسط تیم حرفه ای ما نصب خواهد شد همچنین پس از نصب  , باز و بسته کردن این حفاظ ها بسیار آسان بوده و شما هنگام خروج از منزل و یا کارگاه و شرکت به آسانی و به سرعت می توانید حفاظ را روی درب خود محکم نمایید و با آسودگی خاطر از محل سکونت یا محل کار خود دور شوید.

 

4- قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه

حفاظ های درب ضد سرقت آپارتمان ها یک عامل امنیتی فوق العاده مستحکم و مقاوم هستند و در عین حال که امنیت ساختمان را چندین برابر افزایش می دهند از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرف می باشند ضمن اینکه نیاز به هزینه نگهداری سالیانه و تعویض و .... ندارد.

 

شرکت ما یکی از تولید کنندگان معتبر در زمینه حفاظ های درب ورودی آپارتمان ها , حفاظ های لولایی , حفاظ های آکاردئونی , حفاظ های پنجره ها و .... می باشد.

ما در صدد هستیم رضایت و آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان بیاوریم.

برای دیدن مدل های متنع حفاظ های درب ورودی و مشورت با مشاورین ما با ما در ارتباط باشید.

 

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی