agahi1400

  • ۰
  • ۰

کاناپه ها و مبلمان جز اصلی و جدانشدنی زندگی مدرن امروزی است , افراد در طول روز زمان زیادی را برای استراحت , خوردن عصرانه و یا تماشای تلویزیون , روی کاناپه های نرم خود نشسته و لذت می برند. تا اینجای کار همه چیز میتواند خیلی دلچسب باشد تا زمانی که ذرات میوه و خوراکی ها روی کاناپه ها ریخته و لکه های متعددی روی آن پدیدار شود.

داشتن کاناپه هایی کثیف و پر از لکه ظاهر زیبا و تمیز خانه را به شدت کثیف و نا مناسب نشان می دهد. بسیاری از خانم ها هنگام مواجه شدن با کاناپه های کثیف سریع دست به کار می شوند تا این لکه ها را خودشان برطرف کنند که گاهی در این کار موفق بوده و گاهی نیز شرایط را بدتر کرده و لکه ها را بیشتر و پر رنگ تر می کنند و یا در حین تمیز کردن به پارچه های کاناپه ها آسیب زده و حتی باعث پاره و خراب شدن آن می شوند.

به طور کلی مبلمان و کاناپه ها همیشه در معرض لکه های خوراکی و مواد مختلف و غیره هستند , مخصوصا با داشتن بچه های کوچک این مسئله امری اجتناب ناپذیر است و شما به یک راهکار مطمئن نیاز دارید که بدون آسیب رسیدن به الیاف پارچه مبلمان , بتوانید مبلمانی تمیز و مانند روز اول زیبا داشته باشید زیرا مبل شویی و تمیز کردن لکه های سخت روی مبلمان کاری تخصصی است و به مواد شوینده مخصوص و دستگاه های شست و شوی ویژه نیاز دارد.

بدین ترتیب کمک گرفتن از یک تیم شست و شوی مبلمان در منزل بهترین راهکار برای تمیز کردن لکه های متعدد و مختلف است که بدون هیچ آسیبی لکه های عمیق و ماندگار را از روی مبلمان و کاناپه ها برطرف کرده و تمیزی و زیبایی را به خانه شما هدیه دهند.

تیم شست و شوی مبلمان در منزل ابتدا با کمک یک دستگاه بخار قوی تمامی گرد و غبارها و موهای موجود در لابه لای مبلمان را تمیز کرده و سپس با مواد شوینده نانو و متناسب با جنس پارچه و مبلمان شما و با دستگاه مخصوص شروع به حذف کردن و از بین بردن لکه ها می کنند. دستگاه های مخصوص شستن مبلمان دارای یک محفظه برای مخلوط کردن مواد شوینده با مقدار اندکی آب است و مواد شوینده را به شکل فوم روی سطح کاناپه پخش می کند و با برس های نرم و مخصوص دستگاه اقدام به لکه بری کرده و تمامی لکه ها را در کوتاه ترین زمان از روی مبلمان و کاناپه ها , کوسن ها و ...حذف می کنند. سپس با کمک بخش مکنده دستگاه , تمامی مواد شوینده و رطوبت موجود روی سطح مبل و یا کاناپه را گرفته و مبلمان و کاناپه شما در زمان بسیار کوتاهی به بهترین شکل تمیز و براق خواهد شد.

مبل شویی در منزل تهران

شما نه تنها مبلمان و کاناپه ها بلکه تشک تخت و سرویس خواب خود را با کمک آن ها می توانید تمیز کرده و حس بسیار خوبی داشته باشید.

به طورکلی شست و وشوی مبلمان در منزل با کمک یک تیم با تجربه و حرفه ای باعث می شود که شما در کوتاه ترین زمان و کمتر از چند ساعت بدون این که کوچک ترین آسیبی به الیاف و یا بدنه مبلمان شما برسد سخت ترین و عمیق ترین لکه ها را از بین ببرید . علاوه بر این هزینه نظافت مبلمان در منزل بسیار مقرون به صرفه بوده و این یک گزینه عالی و ایده آل برای شما می باشد.

لازم به ذکر است که کلیه مواد شوینده ای که برای شستن مبلمان و یا سرویس خواب استفاده میشود کاملا ضد حساسیت بوده و هیچ گونه آلرژی برای سالمندان , فرزندان کوچک و حیوانات خانگی شما ایجاد نمی کند.

https://noavrannano.ir/

 

  • ۰۰/۰۶/۰۵
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی