agahi1400

  • ۰
  • ۰

شست و شوی فرش و موکت در منزل با دستگاه مبل شویی

فرش ها و موکت ها گرما بخش و زنده کننده ی فضای خانه است. داشتن فرش های تمیز و زیبا جلوه خانه شما را چندین برابر می کند و هر میهمانی با نگاه اول به نظم و نظافت خانه شما پی می برد البته تمیز نگاه داشتن فرش ها و موکت ها با وجود بچه های کوچک و حیوانات خانگی کار آسانی نیست .

همه ی خانم ها وقتی لکه های مختلف مواد غذایی را روی فرش و موکت های خود می بینند بسیار ناراحت می شوند زیرا شستن فرش ها کار آسانی نیست ضمن اینکه کمک گرفتن از قالیشویی ها برای بردن فرش و شستشوی  فرش دستباف یا ماشینی در قالیشویی می تواند زمان بر باشد. علاوه بر این همیشه نگرانی زیادی از بابت خراب شدن و چروک شدن موکت ها و  فرش های نو و گران قیمت هنگام شستن وجود دارد.

یکی از بهترین کارها برای نظافت فرش ها و موکت ها به نحو احسن در کوتاه ترین زمان کمک گرفتن از تیم قالیشویی برای شست و شوی فرش در منزل با دستگاه است.

شست و شوی فرش و موکت در منزل و با دستگاه مزایای زیادی دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

1- مدت زمان کوتاه: شست و شوی فرش و موکت  شویی در منزل زمان زیادی از شما نمیگیرد , تیم حرفه ای قالیشویی در منزل ,  بعد از یک تماس سریعا در منزل شما حضور پیدا می کنند و به سرعت و کمتر از چند ساعت فرش و موکت های شما را به بهترین شکل نظافت و تمیز می کنند. اگر شما مهمان زیادی دارید و فرصت دادن فرش ها یا موکت ها به قالیشویی را ندارید شستن فرش در منزل و با دستگاه بهترین گزینه برای شما می تواند باشد.

2- آسیب نرسیدن به فرش و موکت ها : فرش ها جزئی از سرمایه شما هستند که برای آن ها هزینه زیادی کرده اید بسیاری از فرش ها و موکت ها بعد از شست و شو در قالیشویی ظاهر خود را از دست می دهند و یا مشکلاتی از قبیل پارگی , چروک شدن و یا کش آمدن برای آن ایجاد می شود. ولی با قالیشویی در منزل شما خیالتان بابت فرش های گران قیمتتان راحت است که بدون کوچک ترین آسیب , فرش های شما به زیبایی روز اول تمیز و درخشان خواهد کرد.

3- شست وشو با مواد ضد حساسیت : اگر شما بچه کوچک و یا حیوان خانگی دارید و نگران مواد شوینده حساسیت زا بعد از شست وشوی فرش هستید کافی است که شما این مسئله را به تیم شست و شوی فرش خود اطلاع دهید بدین ترتیب مواد مورد استفاده برای شستو شوی فرش های شما کاملا گیاهی و بدون حساسیت خواهد بود و هیچ گونه آلرژی برای شما و عزیزانتان ایجاد نخواهد شد.

بدین ترتیب شما باکمک گرفتن از یک تیم با تجربه در زمینه شست و شوی فرش در منزل می توانید با اطمینان خاطر و آسودگی ,  در کوتاه ترین زمان تمامی لکه های سخت فرش و موکت و حتی مبلمان  خود را از بین ببرید بدون اینکه کوچکترین آسیبی به آن ها برسد.

شست و شوی فرش و موکت در منزل با دستگاه مقرون به صرفه تر و بهداشتی تر از سایر روش های شست و شوی فرش است وعلاوه بر این که کلیه گرد و غبارهای فرش را از بین می برد , شست و شوی بهتر و عمیق تر را برای شما به ارمغان می آورد.

دستگاههای شست و شوی فرش و موکت  و مبل شویی در منزل فوق العاده قدرتمند هستند ,  ابتدا بوسیله یک جاروبرقی با قدرت بالا تمامی گرد و غبارهای لابه لای تار و پود فرش را تمیز کرده و سپس بوسیله شامپو فرش مخصوص و مسواک های نرم به سرعت فرش را شسته و سخت ترین لکه ها را از بین می برد و پس از آن فرش یا موکت را خشک می نماید.

بدین ترتیب در کوتاه ترین زمان فرش یا موکت شما شسته و خشک می کنند بدون اینکه ذره ای از کف و یا مواد شوینده در فرش باقی بماند.

برای آشنایی بیشتر با تیم حرفه ای ما در زمینه شست و شوی فرش و موکت و مبلمان در منزل و آگاهی از قیمت های ما با ما در ارتباط باشید.

  • ۰۰/۰۶/۰۵
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی