agahi1400

  • ۰
  • ۰

تاتو خط چشم

تاتو خط چشم

داشتن آرایش دائمی برای همه ی خانم ها جذاب و دوست داشتنی است . اینکه بعد از بیدار شدن از خواب , بعد از دوش گرفتن , بعد از ورزش , کار , شنا و برای بازگشت به خواب زیباترین حالت و چهره را داشته باشید بسیار رویایی و دلنشین خواهد بود.

داشتن آرایش چهره خانم ها را شاداب تر و پر انرژی تر نشان می دهد و برعکس نداشتن هیچ گونه آرایشی باعث بی حال نشان دادن چهره می شود. ولی آرایش کردن مستمر هم زمان گیر است هم به پوست آسیب می زند.

ولی داشتن آرایش دائمی سبب شده شما بی هیچ اضطرابی در فعالیت های ورزشی شرکت کنید بدون اینکه نگران ریختن آرایش خود باشید و چهره شما در تمام طول شبانه روز درخشندگی خود را حفظ کند.

یکی از تکنیک های آرایش دائمی استفاده از خط چشم دائمی یا تاتو خط چشم است. داشتن خط چشم دائمی چشمان شما را برجسته تر و گیرا تر نشان می دهد بدون اینکه نگران سیاه شدن زیر چشمان خود باشید و یا اینکه هر چند ساعت یکبار بخواهید آن را مجددا تمدید کنید.

تاتو خط چشم مانند تاتو ابرو یا بدن خطی را روی قسمت پلک شما ایجاد می کند که تا حداقل یک سال ماندگار است . البته بعد از گذشت یک ماه از اولین تاتو , خط چشم شما کمی بی رنگ شده و شما مجدد می توانید آن را ترمیم نمایید و بعد از ترمیم حداقل برای یک سال تغییر رنگ نخواهد داد.

فقط نکته مهم و قابل ذکر اینکه چون چشم ها قسمت حساسی از بدن هستند باید در سالن های آرایشی معتبر و زیر نظر یک فرد حرفه ای و با تجربه تاتو خط چشم را انجام دهید.

تاتو خط چشم اگر توسط یک فرد حرفه ای و با رنگ های خوب و استاندارد و با وسایل استریلیزه انجام شود هیچ گونه آسیبی به چشم شما نمی زند و شما می توانید حتی قسمت مژه های پلک بالا و یا مژه های پلک پایین را بن مژه یا خط چشم بزنید.

http://maryam-beauty.ir

نکاتی که پس از انجام تتو خط چشم باید رعایت کنید:

1 تا سه روز پلک های خود را چرب نگاه داشته و از شستن مکرر و استفاده از شوینده های دارای مواد شیمیایی و اسیدی خودداری کنید.

2- تا بیست و چهار ساعت بعد از تاتو , از استفاده از لنز های تماسی و آرایشی خودداری کنید.

3- تا بهبودی کامل در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و در صورت بیرون رفتن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.

4- تا بهبودی تورم و زخم از ریمل , کرم و هیچ نوع مواد آرایشی در اطراف چشم استفاده نکنید.

5- در صورت داشتن هر نوع حساسیت , پیش از انجام تاتو در مورد آن با آرایشگر خود صحبت کنید.

  • ۰۰/۰۶/۰۵
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی